Website voor Level C

10% meer aanvragen
Strategie | Webteksten | Design | Newance CMS

Diagnose en scope

Level-C is een eventbureau dat alles op alles zet om van je (bedrijfs)feest een adembenemende ervaring te maken. Het bureau wordt gerund door organisators die hun sporen verdienden bij eventlocatie San Marco Village. De naam Level-C is nog vrij nieuw en dus onbekend. Een nieuwe website moest bezoekers overtuigen dat Level-C de creativiteit, de contacten en de ervaring heeft om een feest te organiseren dat nog lang nazindert.

Sales manager van Level-C, Sarah De Vriendt, vertelt hoe Level-C is ontstaan en waarom we ingeschakeld werden voor de ontwikkeling van hun website: “Voor de buitenwereld waren we nog te veel ‘de mensen van San Marco Village’. Daarom slaagden we er niet altijd in om externe locaties vast te leggen. We werden als concurrenten gezien. Level-C staat los van San Marco Village want we zoeken het verder en zien het grootser. Newance kreeg de opdracht om een website te ontwikkelen die klasse, originaliteit en durf uitstraalt.”

Het was meteen duidelijk dat de nieuwe Level-C-website een belevenis moest worden. De beelden, het design en de copywriting moesten sprankelen.

Sarah De Vriendt: “Een goed feest, dat is ook een beetje ontastbaar. Hoe goed je ook organiseert, er is een tikkeltje extra nodig dat ervoor zorgt dat een feest of event onvergetelijk wordt. Concurrenten vertellen heel veel over wat ze kunnen en hoe ze het aanpakken. Voor ons is de algemene sfeer, dat tikkeltje extra, minstens zo belangrijk.”

Newance kreeg de opdracht om een website te ontwikkelen die klasse, originaliteit en durf uitstraalt. We wilden een website met de juiste beleving.

Sarah De Vriendt

Uitwerking

Om de juiste sfeer te scheppen, willen we eerst het concept voelen. Hoe maakt Level-C het verschil? Wat maakt een event onvergetelijk? Wat overtuigt potentiële klanten?

Sarah De Vriendt: “De mensen van Newance luisteren heel goed naar onze wensen en onze verwachtingen. Ze stellen de juiste vragen en beoordelen goed alle informatie die ze krijgen. We merkten aan de eerste voorstellen dat we op dezelfde golflengte zaten. De eerste designs en teksten bevatten de look en feel waar we op mikten.”

Tonen is beter dan (te) veel vertellen. De teksten op de website bevatten de essentie: krachtige zinnen die teasen. De cases en foto’s spreken verder voor zich.

Sarah De Vriendt: “Onze portfolio is heel belangrijk. Level-C is een nieuw concept. Door te tonen wat we bijvoorbeeld een groots personeelsfeest voor Kruidvat organiseerden, compenseren we ons gebrek aan naamsbekendheid. Dankzij bewegend beeld en spetterend fotomateriaal maken we onze beloftes concreet.”

De mensen van Newance stellen de juiste vragen en beoordelen onze input kritisch maar correct. De eerste designs en webteksten zaten direct goed qua look & feel. Het bewijs dat ze ons begrijpen.

Sarah De Vriendt

Resultaat

Een filmpje op de homepage pakt meteen de aandacht van bezoekers vast.

Sarah De Vriendt: “We wilden beleving en we kregen beleving. Deze website is een heel mooi staaltje van we kunnen en wat we doen.”

De pagina ‘Mindblowing events’ omschrijft krachtig wat de ingrediënten zijn van een mindblowing event. Zonder te veel op te sommen, geven we aan dat de Level-C bij elk aspect het onderste uit de kan haalt.

Sarah De Vriendt: “De webteksten zijn niet zomaar beschrijvend. Het zijn krachtige oneliners die alles vertellen in niet te veel woorden. Woorden die perfect omschrijven waar we voor staan, ook al zouden we zelf nooit op die omschrijving komen. Heel gedurfd.”

De pagina ‘Conceptual thinking’ zoomt in op de creatieve brainstormsessies binnen Level-C. Het creatieve team is namelijk de creatieve motor achter elk event en feestconcept.

Sarah De Vriendt: “De website maakt ook duidelijk dat we een team vormen met onze klanten én met onze partners. We werken allemaal samen naar een feestelijk hoogtepunt. Onze feestarchitecten en partners krijgen daarom een plaats op de website.”

Benieuwd welke boost we aan jouw onderneming kunnen geven?
Contacteer onsof bel ons op +32(0)9 391 46 26