Brummo

5x meer contactaanvragen sinds de nieuwe website online staat
  • Website die zorgt voor een consistentere branding van een vastgoedontwikkelaar
  • Subwebsites die volledig afgestemd zijn op 3 compleet verschillende doelgroepen
  • Zoekfunctionaliteit die voor elke doelgroep een andere klemtoon kreeg
  • Contactkaders, fotografie en copywriting die een persoonlijke aanpak uitstralen

Het is de gedrevenheid en enthousiasme van het gehele Newance team, wat ons overtuigde met hen samen te werken. Door hun klantgerichte aanpak was het mogelijk een website te creëren waar de gebruiker centraal staat. Een vlotte communicatie en een goede uitwisseling van ideeën zorgde voor een geslaagd resultaat!

Cynthia Sioncke

Brummo is een vastgoedontwikkelaar die gespecialiseerd is in bouwgronden, studentenhuisvesting en bedrijfsvastgoed. Het bedrijf bouwde vooral bekendheid op in het Gentse studentenmilieu. Een nieuwe website moest de andere pijlers meer onder de aandacht brengen zodat Brummo zich als 1 merk kan presenteren en een consistent marketingbeleid kan uitbouwen.

Brummo maakt namelijk het verschil met een persoonlijke aanpak. Of je nu op zoek bent naar een studentenkot, een bedrijfspand of een bouwgrond: de Brummo-medewerkers staan voor je klaar – zelfs nadat ze iets voor je gevonden hebben. Die rode draad moest voldoende aanwezig zijn over de volledige website.

Van student tot B2B

Bezoekers komen terecht op een portaalwebsite waarop ze onder meer een grote foto van het Brummo-team zien. Via die pagina klikken ze door naar 1 van de 3 subwebsites die volledig gewijd zijn aan de verschillende Brummo-pijlers.

We spraken met klanten uit de verschillende doelgroepen om de subwebsites tot in de details te kunnen afstemmen op de verschillende noden. Een studentenpubliek wil uiteraard op een andere manier aangesproken worden dan een B2B-publiek. Zo hebben de webteksten op de studenten-website een veel informelere toon dan de webteksten op de bedrijfspanden-website.

3 doelgroepen, 3 zoekfunctionaliteiten

De studentenkoten van Brummo bevinden zich allemaal in het centrum van Gent. Uit interviews met klanten van Brummo, bleek dat studenten vooral koten zoeken in de buurt van hun campus, maar evengoed in de buurt van de Overpoortstraat. Daarom ontwikkelden we een kotzoeker waarmee studenten niet alleen koten selecteren op basis van prijs of oppervlakte, maar ook op basis van ligging. Op een kaartje zien ze niet alleen de afstand tot hun campus, maar ook tot de bibliotheek of de uitgaansbuurt.

Business-klanten zoeken op basis van gebouwtype. Wie op zoek is naar een magazijn heeft geen boodschap aan een kantoorgebouw. Via een dropdown-menu selecteren ze het relevante bedrijfspand.

Particulieren en projectontwikkelaars die een bouwgrond zoeken, vinden vooral de geografische ligging van belang. Daarom zijn provincies en gemeentes de belangrijkste filters in de zoekfunctionaliteit om bouwgronden te vinden.

Contactpersoon voor elke doelgroep

Op de detailpagina’s van de koten, bouwgronden en bedrijfspanden vinden bezoekers alle relevante info die ze nodig hebben. Een contactkader in de marge – met daarin de naam en een foto van de verantwoordelijke contactpersoon – zet bezoekers die meer willen weten aan om te bellen. Dat zorgt ervoor dat de persoonlijke aanpak van Brummo letterlijk een gezicht krijgt.

Bekijk de website

Heb je inspiratie voor een nieuwe website of ontbreekt het net daaraan?

Kom dan even langs voor een kennismaking met ons team. Je vertrekt gegarandeerd met frisse ideeën over de manier waarop je nieuwe website of webshop je bedrijfsactiviteiten doet groeien.

Maak nu een afspraak