“Een persoonlijke manier van zakendoen is niet online of offline”

Mensen doen geen zaken met computers. We maken geen afspraken met websites en kopen niets van webshops. Om klant te worden, willen we ons persoonlijk aangesproken voelen. Want hoe digitaal en online de realiteit vandaag ook is, nog steeds doen mensen alleen zaken met de mensen die achter het scherm en de applicaties schuilgaan. We willen hen kunnen vertrouwen en zij moeten ons vertrouwen winnen. Die filosofie zit in het DNA van Newance. Het is ons uitgangspunt om te vermijden dat bedrijfswebsites digitale eilanden worden op een zee van zielloze informatie.

Een persoonlijke aanpak die berust op vertrouwen, betekent in de eerste plaats dat we via een website of webshop een verbinding maken tussen de behoeften van B2B- of B2C-klanten en de unieke oplossing die je als ondernemer biedt. Zonder die connectie verliest een website of webshop zijn relevantie en blijven resultaten achterwege. Daarom zoeken wij eerst uit waar de bedrijfsdoelstellingen overlappen met de ambities van bezoekers. Want daar ontstaat conversie.

Inleving is de sleutel tot een succesvolle website

Om ons in te leven in een bedrijf en zijn (potentiële) klanten willen we eerst weten voor wie een website bedoeld is, wat de doelstelling ervan is en naar wat bezoekers concreet op zoek zijn. Iedereen in ons team begint pas aan zijn of haar job als de antwoorden op die vragen duidelijk zijn. Zo weet zowel de copywriter, designer als programmeur tijdens het volledige traject voor wie ze aan het werk zijn en waar ze op moeten letten.

Daardoor zijn onze websites en webshops veel meer dan een brok code achter een mooi design. Het zijn tools waarmee ondernemingen op een persoonlijke en efficiënte manier zakendoen met echte mensen. Want de kern van succesvol zakendoen verandert niet omdat je de grens tussen online en offline oversteekt.

Wij zorgen ervoor dat je website of webshop je bedrijfsresultaat doet stijgen

Een website of webshop moet gebruiksvriendelijk, functioneel en mooi zijn maar uiteindelijk is hij maar zo goed als de mate waarin hij je onderneming doet groeien.

Maak nu een afspraak