Een persoonlijke manier van zakendoen is niet online of offline

Mensen doen geen business met computers. We maken geen afspraken met websites en digitale tools, we kopen niets van webshops. Want hoe digitaal en online de realiteit vandaag ook is, nog steeds doen mensen alleen zaken met de mensen die achter het scherm en de applicaties schuilgaan. Die filosofie zit in het DNA van Newance. Het is ons uitgangspunt om te vermijden dat online oplossingen digitale eilanden worden op een zee van zielloze informatie.

Verbinding maken tussen mensen

Net zoals in de offline wereld, waarin ondernemers hun klanten recht in de ogen kunnen kijken, willen we online een verbinding maken tussen de behoeften van B2B- of B2C-klanten en de unieke oplossing die je als ondernemer biedt. Zonder die connectie verliest elke digitalisering zijn relevantie en blijven resultaten achterwege. Daarom zoeken wij eerst uit waar bedrijfsdoelstellingen overlappen met de ambities van bezoekers. Want daar ontstaat conversie.

Wie is de klant van onze klant?

Om klant te worden, willen mensen zich persoonlijk aangesproken voelen. Ze willen de mensen achter de digitalisering kunnen vertrouwen en zij moeten hun vertrouwen winnen. Het is dus niet onlogisch dat we je klanten goed leren kennen vooraleer we aan een digitaliseringsproject beginnen. We ondervragen hen over hun ambities en weten liefst zo concreet mogelijk welke oplossing(en) ze verlangen.

Inleving is de sleutel om vertrouwen te winnen

Precies onze inleving maakt dat alles wat we online creëren veel meer is dan een brok code achter een mooi design. Het zijn toepassingen waarmee ondernemingen op een persoonlijke en efficiënte manier vertrouwen winnen en zakendoen met echte mensen.

De kern van succesvol zakendoen verandert niet zodra je de grens tussen online en offline oversteekt.

Contacteer onsof bel ons op +32 9 391 46 26