Een strategische analyse

Waarin we de ambities van je klanten en je bedrijf leren kennen

Hoe werk je en hoe wil je dat in de toekomst doen?

Vertel ons hoe je bedrijf werkt, hoe je met je klanten omgaat, wat je beter maakt dan je concurrenten en wat je plannen zijn.

Wat vinden de best denkbare experten, je klanten, over jouw bedrijf?

Om verbinding te kunnen zoeken met je potentiële klanten, ondervragen we enkele van je bestaande. Zij zijn de best denkbare ervaringsdeskundigen. We willen weten hoe ze met jou in contact gekomen zijn, waarom ze voor jouw product of dienst kiezen en hoe zij je meerwaarde inschatten.

We luisteren goed naar de woorden die ze gebruiken omdat ze belangrijk zijn bij de uitwerking van je website of webshop.

Het plan van aanpak

Met de verzamelde informatie maken we een plan van aanpak. We beschrijven hoe we de oplossing zien en hoe we je website, webshop of webapplicatie concreet willen uitwerken.

Vertrouwen wekken door mensen mee te nemen op een gebruiksvriendelijk parcours is daarbij ons voornaamste objectief. De manier waarop we de content structureren, de informatiearchitectuur en de menustructuur, houden daar maximaal rekening mee. De afwezigheid van direct menselijk contact mag geen excuus zijn om interne of externe klanten als robots te behandelen.

We konden het initiatief aan de mensen van Newance laten omdat ze heel goed begrepen waar we naartoe wilden en wat onze verwachtingen waren

Patsy Verplancke - Condor Safety (webshop)
Bekijk case

De mensen van Newance stellen de juiste vragen en beoordelen onze input kritisch maar correct. De eerste designs en webteksten zaten direct goed qua look & feel. Het bewijs dat ze ons begrijpen.

Sarah De Vriend - Level C
Bekijk case

Newance bakende onze ideeën af en stuwde het project snel de goede richting uit.

Lien De Vuyst - Cockaert
Bekijk case

De strategische analyse is de basis voor een doelgerichte aanpak. Wil je meer weten?

Contacteer onsof bel ons op +32 9 391 46 26