Ons nieuwe logo en website: in de kern van waar het om draait

Geschreven door Matthieu op 05/02/2016

Heldere communicatie is waar we bij Newance naar streven. Het is meteen ook een van de belangrijkste aspecten bij onze rebranding. Daarom moesten ons nieuwe logo en website meteen zeggen waar het bij ons om draait. De Newance-N staat voortaan op de plaats waar jouw ambities als website- of webshopeigenaar de ambities van je klanten overlappen.

Newance is in amper een paar jaar uitgegroeid van een eenmanszaak naar een 7-koppig team. Aan de ambitie om websites en webshops te maken, die steeds beter voldoen aan de (sales)verwachtingen van onze klanten, is intussen niets veranderd. De visie waarmee we dat doen daarentegen is vandaag, in vergelijking met 5 jaar geleden, alleen maar duidelijker geworden. Daarom hebben we onze website en logo een update gegeven.

Problemen oplossen, doelen realiseren, dromen waarmaken

Ons nieuwe logo is wat minder hoekig geworden maar baadt nog steeds in het vertrouwde blauw. Maar vooral, ze staat op de plek waar twee cirkels elkaar overlappen. Die staan voor de ambities van jou als ondernemer en voor de ambities van je klanten en potentiƫle klanten. Het gaat om particulieren of businesspartners die jou moeten vinden om hun problemen op te lossen, doelen te realiseren of dromen waar te maken. Onze nieuwe website staat helemaal in het teken van die filosofie en toont snel aan hoe die concreet tot uiting komt in onze manier van werken en in de resultaten die we bereikten.

Newance venn diagram

Meer leads, meer klanten, meer omzet, meer winst

We willen een ondernemerspartner zijn die in eerste instantie op zoek gaat naar het doel van je website. In het gesprek dat we daaromtrent voeren, zullen we het hebben over je activiteiten, je ambities en de manier waarop je met je doelgroepen wil omgaan. Maar voor ons houdt het daar niet op. Vooraleer we over de bouw van je site beginnen na te denken, willen we die doelgroepen ook zelf aan het woord horen. Om te zien hoe ze jouw producten of dienstverlening ervaren. Enkel zo kunnen we achterhalen hoe we een resultaatgerichte website moeten bouwen, die jouw klanten binnen de 5 seconden aanspreekt op hun behoeften. Maar die precies daardoor ook jouw ambities als ondernemer waarmaakt.

Alleen als we de contouren van die twee ambities hebben geschetst, weten we waar ze elkaar overlappen. Precies dat is de plek waar we voor conversie kunnen zorgen: voor meer leads, meer klanten, meer omzet, meer winst.

Op naar verdere groei!

Geschreven door
Matthieu Voet

Zaakvoerder en informatiearchitect. Zorgt ervoor dat je klanten snel vinden wat ze zoeken. 

Plaats een reactie

Reageer op dit artikel

Wordt niet weergegeven op de website.